Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami w jesiennej kampanii pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Czytaj więcej »
Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami w jesiennej kampanii pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Czytaj więcej »
Marka Grant’s wraca z nową odsłoną kampanii „Ekipa Na Życie”, która stawia na autentyczność, wspólne emocje i siłę relacji. Tegoroczna edycja, pod hasłem „Ekipa Na Życie. Razem, Wszystko Grant’s”, to kontynuacja idei, że najlepsze rzeczy w życiu dzieją się wtedy, gdy przeżywamy je razem. Pierwsza zapowiedź projektu pojawiła się 5 października na warszawskim... Czytaj więcej »
„Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia. Czytaj więcej »
Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z trzecią odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać 30 darmowych wysyłek w... Czytaj więcej »
Rusza wspólna kampania marek Lubella i Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Akcja pokazuje, że połączenie dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz zawsze daje doskonały efekt – niezależnie od tego, w jakiej kolejności składniki trafią na talerz. Czytaj więcej »
W ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce ruszyła kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka.Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek. Czytaj więcej »
Jesień to idealny moment na gorące tosty – chrupiące na zewnątrz, miękkie w środku, z ulubionymi dodatkami bądź w klasycznej wersji. Jednak sekret tego dania tkwi w jednym, niezbędnym składniku – serze, który sprawia, że zwykła kanapka staje się rozgrzewającym posiłkiem i prawdziwym symbolem jesiennego komfortu. Hochland startuje z nową kampanią „Hochland. To jest... Czytaj więcej »
Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Oreo startuje z innowacyjną kampanią, w której sztuczna inteligencja i aktor Michał Sikorski w zabawny, interaktywny sposób przepowiadają przyszłość konsumentom. Projekt obejmuje platformę opartą na AI, limitowaną edycję opakowań oraz szeroką komunikację w digitalu i punktach sprzedaży w całej Polsce, realizowaną od 22 września do 30 listopada 2025 roku przez Publicis Groupe. Czytaj więcej »
Już niebawem marka Inka rozpocznie kampanię „Moja Inka tutaj?”, której głównymi bohaterami będą napoje roślinne – bo Inka to nie tylko kultowa kawa zbożowa, ale też napoje roślinne – idealne o każdej porze dnia i przy każdej okazji: do kawy, koktajlu, smoothie czy ulubionej owsianki. Czytaj więcej »
We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii. Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group. Czytaj więcej »
Marka Żubr już siódmy raz startuje z kampanią, wspierającą zagrożone gatunki zwierząt, przekazując milion złotych na ich ochronę. Czytaj więcej »
Mondelez, producent m.in. Milki, Oreo i Prince Polo, w kampanii „Smakuj Świadomie” zbadał, kiedy najczęściej tracimy kontrolę nad jedzeniem przekąsek. Okazuje się, że dzieje się to nie tylko z braku uwagi, ale też pod wpływem emocji – nudy czy stresu. Firma wspiera konsumentów m.in. edukacją i wprowadzaniem jednoporcjowych produktów poniżej 200 kalorii. Czytaj więcej »
Lidl ruszył z pierwszą międzynarodową kampanią marki w 31 krajach pod hasłem "Lidl. To się opłaca.". Ta kampania to coś więcej niż tylko przekaz reklamowy - to zobowiązanie i tworzenie więzi emocjonalnej z klientami sieci. Czytaj więcej »
Od połowy września Serenada uruchomiła potężną kampanię wizerunkową, która ma poruszyć całą Polskę. Czytaj więcej »
Suempol, jedna z największych rodzinnych firm w Polsce i światowy lider w branży łososia, odświeża swój wizerunek. Nowa strategia komunikacyjna i identyfikacja wizualna mają lepiej oddać wartości marki i jej inspirujący charakter, odpowiadając na wyzwania wynikające z rozwoju portfolio i kolejnych akwizycji. Czytaj więcej »
Bracia Sadownicy ruszyli z nową kampanią, w której w charakterystyczny sposób opowiadają o robieniu rzeczy „po swojemu”. Czytaj więcej »
Herbapol-Lublin rusza z jesienną kampanią promującą flagową linię herbatek owocowych Herbaciany Ogród. Hasło „Herbapol. We współpracy z naturą” podkreśla filozofię marki, która od 75 lat czerpie inspirację z przyrody, łącząc tradycję z nowoczesnością. Spoty emitowane są w telewizji i kanałach digitalowych. Czytaj więcej »
Z początkiem sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa nowych chipsów Przysnacki, inspirowanych wyjątkowymi miejscami w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Coccolino, o ugruntowanej pozycji w kategorii płynów do płukania i innowator w obszarze zapachowych dodatków do prania, rozpoczyna nową odsłonę komunikacji pod hasłem „Znajdź swój duet Coccolino”. Celem kampanii jest zbudowanie percepcji synergii produktów – tylko duet płynów do płukania i perfum Coccolino Perfume Elixir pozwala uzyskać aż 10-krotnie więcej zapachu... Czytaj więcej »
Codzienność pełna wyzwań wymaga energii i koncentracji. Białko – Twój codzienny superbohater – wspiera mięśnie, regenerację i siły witalne. Do 9 września w Żabce znajdziesz dania z oznaczeniem „Porcji DobreGO!” w promocyjnej cenie z kuponem w aplikacji Żappka. Czytaj więcej »
Przed uczniami i rodzicami ostatni tydzień przygotowań do nowego roku szkolnego. W Biedronce można skompletować całą wyprawkę – od zeszytów i przyborów plastycznych po plecaki i akcesoria sportowe – a od 28 do 29 sierpnia obowiązuje promocja 3 + 4 gratis. W niedzielę, 31 sierpnia, blisko 3500 sklepów będzie otwartych do 22:00. Czytaj więcej »
Lidl Polska od 25 sierpnia rusza z ofertą dla miłośników gotowania i kawy – od praktycznych noży, przez garnki, aż po ekspres, który umili poranki. Czytaj więcej »
Producent słodyczy Wawel, właściciel marki owocowych galaretek nadziewanych Fresh & Fruity, przedstawia nowy spot reklamowy pod hasłem “Fresh & Fruity - galaretki nadziane latem”. Nowy spot, stworzony z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, to już druga w tym roku produkcja z użyciem technologii AI, potwierdzająca innowacyjny kierunek komunikacji, którym podąża Wawel. Czytaj więcej »
Velvet zaprasza do udziału w wyjątkowej akcji promocyjnej! Od 11 sierpnia do 5 października 2025 roku można otrzymać 20 zł zwrotu za zakup dowolnych produktów marki Velvet. Czytaj więcej »
Po udanym starcie kampanii promującej Mokate Cappuccino ZERO marka Mokate intensyfikuje działania komunikacyjne. Czytaj więcej »
Marka Cin&Cin Free wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Freewolucja – Podaj dalej”. Czytaj więcej »
W ramach kampanii Grupy Żywiec Trzymaj Pion pod hasłem „Nakręć mile, nie promile”, wejście na molo przy trasie rowerowej R10 na dwa dni zamieniło się w edukacyjny przystanek z atrakcjami, konkursami i inspirującymi rozmowami. Czytaj więcej »
Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie z unowocześnionymi materiałami komunikacyjnymi, stawiając jeszcze mocniej na główny benefit produktu – intensywne orzeźwienie bez słodzenia. To już kolejny rok z rzędu, w którym marka wykorzystuje platformę „Moc orzeźwienia, zero słodzenia”. Konsekwentna komunikacja zaowocowała dotychczas już dwoma nagrodami... Czytaj więcej »
YOC, technologiczna firma działająca na rynku reklamy digital, przygotowała i prowadzi niestandardową letnią kampanię limitowanych wersji pianek Ptasie Mleczko®. Działania zarekomendowała agencja mediowa Zenith, zajmującą się strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla firmy E. Wedel. Akcja zachęca do mrożenia pianek i spożywania ich w odświeżającej, chłodnej formie. W... Czytaj więcej »
Świąteczne smaki od PROFIAleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....
Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadamiCyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...
Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handluGrażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....
Bob Snail: radość, smak i prosty składCzy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...
Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake PoloniaTrzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysuŻyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi...
Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjnyOd początku października w każdym sklepie sieci Kaufland...
Develey Polska otwiera nowy zakład w ŁęczycyDeveley Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy...
Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na ŚwiętaCarrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...
PINTA w zwrotnych puszkachBrowar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...
Kaufland z widokiem na Giewont Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...
Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowychProjekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...
Rusza nowa edycja Akademii LubellaStartuje kolejna odsłona jednego z największych programów...
Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...
Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukruSmak, który dojrzewa z naturą...
Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepachŚwiąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...
Syropy Herbapol w limitowanej edycjiOdkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...
Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwąCzekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...
Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedażyOkres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...
Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa VortumnusaMarka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...
Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa ŁomżaOd połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...
Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektuGellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...
Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek cenyCarrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...